Stuur ons een mailtje. We proberen je dezelfde dag nog een antwoord te geven. Of bel ons snel even op.
Bij Peper & Zaad werken we graag samen met andere gepassioneerde ondernemers. Neem contact met ons op en dan kijken we samen wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.
Ben je niet tevreden of je product of de geleverd dienst, neem dan contact met ons op via mail (hallo@peperenzaad.be) of via telefoon (+32 (0) 472 80 60 26). Samen kijken we hoe we op jullie vraag kunnen antwoorden.
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Becom. Becom zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://becom.digital/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel, info@becom.digital. Meer info vind je ook bij de Consumentenombudsdienst (https://consumentenombudsdienst.be/nl) of de Europese Geschillencommissie (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN).